مجتبی آمر کاشی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرهنگیان بسیجی و وِلایت مدار استان البرز نیز هم صدا با سایر فرهنگیان کشور برحفظ هوشیاری و بصیرت در همه بخش‌های نظام اسلامی تاکید می کنند زیرا این عامل در حرکت رو به رشد نظام و ملت اسلامی ایران مهمترین نقش را دارد.
وی حماسه 9 دی را مظهر دفاع تمام عیار از انقلاب ، ولایت فقیه و فرهنگ عاشورایی دانست و اظهار کرد: نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشور عزیز ایران اسلامی، پیام ولایتمداری ملت بسیجی و قدرشناس را به گوش جهانیان رساند.
وی خاطر نشان کرد: مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز آنان نخواهد توانست در تداوم راه امام و شهدا خللی ایجاد کند.
رئیس کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: در نهم دی 88 دولت آمریکا و دست نشانده هایشان با بکارگیری توان نظریه‌پردازان، سرویس‌های اطلاعاتی، فعالیت‌های میدانی برخی از سفارتخانه‌ها ،ایجاد عملیات روانی رسانه ای علیه نظام، همه و همه در یک جبهه متحد و واحد همراه با جریان داخلی فتنه، به بهانه انتخابات، با هدایت عملیاتی جنبش سبز به مقابله تمام عیار با نظام پرداختند.
آمر کاشی تصریح کرد: در این روز مردم با فهم درست و به موقع خطر انقلاب رنگی ' مخملی ' به خوبی تشخیص دادند رفتار جریان فتنه را که چگونه برای مقابله با همه هویت دینی و انقلابی به میدان آمده اند لذا حماسه بزرگ دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به نام 9 دی را خلق کردند.
وی اضافه کرد: در این روز ملت ایران بار دیگر بصیرت و هوشیاری خود را به رخ جهانیان کشیدند و بدین ترتیب نهم دی ماه به عنوان مظهر دفاع تمام عیار از انقلاب ، ولایت فقیه در عاشورا تبدیل شد و در تاریخ ماندگار گشت.
وی گفت: بدون شک، در نهم دی چهره های سرشناسی که اعتبار و جایگاه خود را از امام (راحل) و نظام داشتند در این آزمون تاریخی مردود شدند و مردم ایران ضمن درک و فهم این موضوع مهم. پاسخ قاطع و دندان شکنی به فتنه‌گران دادند.
وی ادامه داد: فرهنگیان بسیجی استان البرز فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی ، مشکلات و کاستی ها ، ضمن بزرگداشت حماسه نهم دی، شکست داعش این گروه جانی ، بی رحم، مزدور و دست‌پرورده استکبار جهانی و مرتجعین منطقه را آغازی برای نابودی و سرنگونی رژیم های مستبد و ظالم و استکباری می‌دانیم و به کلیه عوامل داخلی و خارجی فتنه اعلام می‌کنیم تا جان در بدن داریم با تمام توان با حضور حماسی خود در صحنه ، در هیچ شرایطی اجازه صدمه زدن به انقلاب و ارزش آن را نخواهیم داد.
آمر کاشی بیان کرد: فرهنگیان بسیجی ایران کوچک معتقدند با اذعان بر مسئولیت بزرگی که در تربیت نسل آینده بر دوش دارند از هیچ گونه تلاشی برای نهادینه کردن فرهنگ ناب محمدی (ص) و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است کوتاهی نخواهند کرد .
وی با اشاره به اینکه فرهنگیان بسیجی البرز، تنها راه پیشرفت و سعادت ملت و کشور برخورداری از تفکر و روحیه انقلابی و بسیجی ، تکیه بر ظرفیت های داخلی ، ایستادگی و مقاومت ، بی اعتمادی به دشمن، التزام عملی به اصل ولایت فقیه می دانند، تاکید کرد:معلمان بسیجی و ولایت مدار همگام با مردم بصیر و انقلابی البرز در تجمعات و برنامه‌های نهم دی ماه 96فعالانه شرکت می کند و یاد و خاطره این حماسه مردمی را در این استان گرامی می دارند و میثاقی دوباره با امام ، شهدا و ولایت می بندند.
استان البرز حدود 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.