به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح امروز حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز همراه با معاونان و تنی چن از مسئولان دستگاه قضا در شهرداری این کلانشهر حضور پیدا کردند و طی جلسه ای با دکتر اصغر نصیری شهردار کرج و معاونان و مدیران مناطق مجموعه، راهکارهای افزایش همکاری های بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.
از محورهای اصلی این جلسه، نحوه تملک املاک و اراضی موجود در مسیر احداث طرح عمرانی بزرگراه شمالی کرج بود که مقرر شد در چارچوب قانون، اقدامات لازم با همکاری شهرداری کرج و دادستانی استان برای پیشبرد هر چه سریعتر پروژه انجام شود.
شهردار کرج در این جلسه بیان کرد: طرح بزرگراه شمالی تا کنون 29 درصد پیشرفت داشته و 141 میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار مربوطه برای عملیات احداث قرار گرفته است.برای ادامه عملیات عمرانی این بزرگراه نیازمند رفع معارضات ملکی هستیم که این مهم حمایت هر چه بیشتر دادستانی البرز را می طلبد.
دکتر اصغر نصیری افزود: برای شهرداری کرج، 6 کیلومتر ابتدایی بزرگراه شمالی که از بیلقان شروع می شود از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با افتتاح آن گره ترافیکی قابل توجهی در شهر جا به جا می شود. تمامی تلاش مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر آن است تا در نیمه اول سال 98 این بزرگراه را به بهره برداری برساند.
وی قدردانی ویژه ای از دادستانی استان البرز کرد و گفت: دستگاه قضا تا به امروز حمایت و همراهی بسیار مطلوبی را با شهرداری کرج در راستای احداث طرح های مختلف شهری داشته است و این مجموعه را در تحقق اهداف کلان یاری می رساند.
شهردار کرج در پایان گفت: یکی از حقوق شهروندان آن است که تخلفات در شهر به حداقل ممکن برسد و مدیریت شهری نیز در این زمینه با توجه به گستره وظایف خود نقش به سزایی را دارد؛ بر این اساس بر آنیم تا با سالم سازی، شفاف سازی و در چارچوب قوانین حرکت کردن در کاهش تخلفات گام های موثری را برداریم و همسو با دستگاه قضا به ارتقای نظم عمومی و اجتماعی کمک کنیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 822299
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.