محسن انصاری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دولت بانک ها را مکلف کرده که به زوج های جوان از زمان ثبت نام تا دریافت در مدت 20 روز وام را پرداخت کنند که شاهد هستیم در برخی موارد این روند اعطای وام، زمان زیادی به طول می انجامد و در اجرای آن مشکل وجود دارد.
وی اضافه کرد: 30 درصد از زوج های در شرف ازدواج به دلیل ضامن، امکان دریافت این وام را ندارند و به همین منظور، مجمع جوانان البرز در حال رایزنی است تا مصوبه دولت در پرداخت وام به زوج های جوان را اجرایی و شرایط دریافت این وام را نیز بهبود بخشد.
انصاری گفت: امروز مهم ترین مشکلات جوانان اشتغال، مسکن و ازدواج است که مجمع جوانان استان در این سه حوزه فعال شده تا با پیگیری بتواند این امور را برای جوانان تسهیل کند.
وی ادامه داد: جوانان ما برای دریافت وام کار آفرینی باید مدت ها منتظر بمانند که این در نهایت موجب دلسردی آنان می شود، حل مشکل بیکاری نیازمند همکاری همه دستگاهها است و سنگ اندازی ها نه تنها مشکلی از استان را حل نمی کنند بلکه به ایجاد بحران های بیشتر نیز دامن می زنند.
رئیس مجمع جوانان البرز با بیان اینکه استان رتبه دوم جمعیت جوان کشور را به خود اختصاص داده افزود: جوانان این استان در صورت بروز هر گونه مشکلی در پرداخت وام و دیگر مسایل می توانند به مجمع جوانان در کرج، چهارراه طالقانی خیابان مرجان مراجعه نمایند.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.