به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز یکشنبه دردوازدهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در کشور گفت: امروز موضوع اشتغال از دغدغه های مهم مسئولان است.
وی افزود:شهرستان ساوجبلاغ در 2 بخش کشاورزی و گردشگری از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است و باید تمام توان خود را برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها به منظور رشد و بهبود وضعیت اشتغال شهرستان به کار گیریم .
وی بر شناسایی هر چه بیشتر ظرفیت ها و مشاغل بومی منطقه تاکید و اظهار کرد: با شناسایی پتانسیل ها و مشاغل مورد نیاز زمینه اشتغال جوانان را فراهم آوریم.
پالیزگیر از تشکیل مرکز شکل دهی به کسب وکار روستایی از ایده تا فروش خبرداد وگفت : ادارات جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی ، کارو رفاه اجتماعی ، صنعت ومعدن و... با ارائه کمک و ایده به اشتغال جوانان و توسعه پایدار روستایی کمک کنند.
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اهمیت پیگیری اشتغال افراد بیکار از تعدادی از مدیران و روسای شورای شهر به دلیل عدم حضورشان در چنین نشست مهمی انتقاد کرد و افزود : قطعا عدم شرکت آنها در این نشست از طریق مراجع پیگیری خواهد شد.
6155/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.