علیرضا برخی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 836 واحد و طرح کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات بهین یاب از بانک ها ثبت نام کرده اند.
این مسئول به میزان پرداخت تسهیلات به واحدها و طرح های کشاورزی به تفکیک هر شهرستان پرداخت و گفت: امسال در شهرستان بویین زهرا 87 میلیارد و 790 میلیون ریال به 37 طرح و واحد و در شهرستان قزوین 78 میلیارد و 870 میلیون ریال به 23 طرح و واحد تسهیلات ارایه شده است.
برخی اضافه کرد: در شهرستان تاکستان نیز سال جاری به 18 متقاضی، 50 میلیارد و 980 میلیون ریال تسهیلات بهین یاب پرداخت شده و سهم شهرستان آبیک نیز از این تسهیلات 18 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده که به 9 متقاضی ارایه شده است.
وی یادآور شد: در شهرستان البرز نیز سه فقره تسهیلات بهین یاب به میزان400 میلیون ریال امسال به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است و در شهرستان آوج نیز تاکنون تسهیلات پرداختی به ثبت نرسیده است.
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات یاد شده با 50 فقره به میزان 111میلیارد و 110 میلیون ریال مربوط به بانک کشاورزی بوده و بانک های تجارت و ملی در ردیف های بعدی قرار دارند.
در سال گذشته 366 واحد و طرح کشاورزی استان قزوین به میزان یک هزار و 190 میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب دریافت کردند.
بخش کشاورزی در استان قزوین دارای 80 هزار بهره بردار است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.