'نادر سیف ' روز دوشنبه در نشست هم اندیشی تشکل های بخش خصوصی استان البرز، اجرای ماده پنج قانون بهبود محیط کسب و کار در بحث ساماندهی تشکل های خصوصی را از وظایف خطیر و تکلیف قانونی اتاق های بازرگانی عنوان کرد.
وی گفت: انصافاً عملکرد اتاق بازرگانی استان البرز دراین زمینه در سطح اتاق های کشور سرآمد بوده ، چرا که در حرکتی مطلوب تشکل های خصوصی البرز را تحت حمایتی قانونمند قرار داده است.
وی افزود: اتاق بازرگانی البرز ضمن فراهم کردن مکان و امکانات لازم برای تشکل های خصوصی در دل اتاق استان ، در معرفی فعالان این تشکل ها به مجامع و نیز حمایت های مادی و معنوی از آنان نیز موفق بوده که این مهم بستر را برای ادغام و ساماندهی و پیشگیری از موازی کاری تشکلها مهیا می کند.
نادرسیف اظهار کرد : اتاق بازرگانی البرز طی چندماه اخیر درحوزه توسعه تشکل ها اقدامات موثری داشته و مدتی است ایجاد تشکل های تخصصی را نیز در دستور کار قرار داده است .
وی گفت: لذا اتاق بازرگانی ایران در این راستا با همه قوا از اقدامات اتاق البرز حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا این اقدامات با موفقیت درحد انتظار همراه شود.
معاون تشکل های اتاق بازرگانی ایران افزود: قرار گرفتن فعالان هریک از حوزه های این تشکل ها زیر یک چتر واحد باید مورد توجه خاص قرار گیرد تا فعالیت و عملکرد در هر حوزه با انسجام ، همدلی و همیاری بین اعضا هیات رییسه همراه شود.
وی اضافه کرد: در این صورت است که قدرت چانه زنی و ارایه خدمات به اعضا تشکلها روال مناسبی را طی خواهد کرد، ضمن آنکه مطالبات منطقی از دولت و حاکمیت نیز با دستاوردهای بیشتری همراه خواهد شد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد، اتاق بازرگانی البرز در گذر توسعه تشکل ها گام های مهمتری بردارد و در ایجاد ، توسعه و اعمال مدیریت صحیح تشکل ها همواره پیشقدم و موفق باشد.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.