ابوالقاسم پالیزگیر عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره اعطای تسهیلات به روستاییان گفت: وام اشتغال پایدار روستائیان از طریق بانک‌ سینا به مردم و کارآفرینان و افراد فعال در روستا پرداخت می‌شود.
پالیزگیر تصریح کرد: این تسهیلات فقط برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها بوده و برای طرح ها و پروژه های ایجادی، توسعه ای و تکمیلی صنایع روستایی و بخش کشاورزی و هر نوع شغلی در روستا پرداخت می شود.
وی گفت : میزان تسهیلاتی که به هر نفر ارائه می‌شود مقدار ثابتی نیست و این وام به‌میزان اشتغال پایدار و نوع طرح از 3 میلیارد ریال تا 20 میلیارد ریال خواهد بود.
پالیزگیر افزود: این تسهیلات در حوزه دام وطیور صرفا برای اصلاح نژاد دام ویا پرورش شتر یا شتر مرغ پرداخت می شود و دربقیه حوزه ها محدودیتی ندارد.
فرماندار ساوجبلاغ درخصوص وثیقه ای که برای ارائه این وام‌ها دریافت می‌شود، گفت: 50 درصد وثیقه شامل سند مسکونی یا ملکی روستائیان بوده و 50 درصد دیگر نیز محل اجرای طرح یا چک وسفته ضمانت است.
وی گفت : تسهیلاتی که توسط بانک سینا برای اشتغال پایدار روستائیان ارائه می‌شود با نرخ سود 8 درصد بوده وتا یک سال تنفس داشته و بازپرداخت آن هم 5 ساله می باشد.
فرماندار ساوجبلاغ در پایان اظهار داشت : روستائیانی که تمایل به دریافت این تسهیلات می باشند می توانند با ارائه مدارک و مجوز طرح اجرایی خود به فرمانداری، نامه معرفی خود به بانک را دریافت کنند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.