فرشته فهمیده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعزام‌ آثار و برکات مثبتی از جمله آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در بر داشته است.
وی ادامه داد: برای نسلی که جنگ و انقلاب را ندیدند این اردو بهترین فرصت برای آشنایی و شناخت با رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان ما است بنابراین دانش آموزان ما باید قدر این شرایط را بدانند و در مطالبی که بیان می شود فکر و تدبر کنند.
وی اظهار داشت: مهمتر از جنگ فیزیکی جنگ نرمی است که بر علیه فکر،ذهن و باور مردم ما از سوی دشمنان کشورمان طراحی شده است.
فهمیده افزود: دشمنان ایران اسلامی امروز می خواهند باورها و اعتقادات دینی را از جوانان بگیرند و برای رسیدن به این هدف شوم خود از هر ترفندی استفاده می کنند.
وی گفت: سومین مرحله کاروان های راهیان نور دانش آموزی دختر ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس روز گذشته از مقابل سپاه با حضور 220 نفر از دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
فهمیده افزود: در این مرحله اعزام از مدارس حضرت فاطمه (س)، فاطمه الزهرا (س)، حضرت خدیجه( س)، رضوان ، شهید غلامحسینی، هنرستان سعدی، اکبر بوشهری و اشرفی اصفهانی بودند.
وی افزود: دانش آموزان اعزامی به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی فتح المبین ،یادمان شهید اسکندرلو، هویزه، فکه،منطقه عملیات والفجر8 ،معراج شهداء دیدن خواهند کرد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.