به گزارش ایرنا، صلاح الدین دلشاد روز دوشنبه در همایش علمی گفتمان اعتدال البرز، افزود: در فضای آزاد سیاسی به علت عدم رعایت برخی از مسائل اعتدال ضررهای به افراد فرهیخته و کشور وارد شد.
وی ادامه داد: باید از گذشته درس عبرت گرفت و دیدیم که برخی از افراد فرهیخته به دلیل نداشتن اعتدال از رده خارج شدند درحالی که می توانستند سرمایه برای کشور باشند.
دلشاد گفت: هدف اعتدال جمع کردن افراد جامعه دریک مسیر است تا سرمایه ها هدر نرود و صرف سازندگی شود.
وی اضافه کرد: در این همایش تلاش می شود تا اعتدال از ابعاد مدیریتی، قرآنی، عترت و اجتماعی و نقش آن در آرامش اجتماعی بررسی شود.
رئیس حزب اعتدال و توسعه استان البرز خاطرنشان کرد:ما در کشوری زندگی می کنیم که معیارهای دینی داریم و دراین تلاطم های اجتماعی نباید فراموش کنیم انچه در معیارهای دینی ما آمده است.
وی خاطرنشان کرد: اعتدال واژه مقدسی است که همه انبیاء برای قرار دادن انسان در مسیر اعتدال مبعوث شده اند و قرآن کریم اشاره های قابل توجه دارد.
وی ادامه داد: راه صحیح راه میانه است که امروز انقلابی به رهبری امام راحل (ره) درایران رخ داد که بی نظیر درسطح جهان است.
دلشاد گفت: اساس انقلاب اسلامی فرهنگ بوده و براساس این اعتقاد شکل گرفت که بشر برای رستگاری باید تبعیت از دستورات الهی داشته باشد.
وی اضافه کرد: افرادی که درمسئولیت های سیاسی هستند کلمات اثرگذاری دارند و پس از انقلاب اسلامی امام (ره) درفضای باز سیاسی جایی که احساس خطر برای تضارب احزاب سیاسی داشت هشدار می داد.
دلشاد یادآورشد: حزب اعتدال یک حزب دینی وفکری است و درطول فعالیت دولت ' تدبیر و امید ' با فعالیت این حزب درگیری را شاهد نبودیم و تلاشها برای شایسته سالاری بوده است.
وی درادامه با اشاره به فرا رسیدن به هفته وحدت بر دلبستگی و همراهی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم ایران اسلامی تاکید کرد.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.