به گزارش ایرنا ، خسرو ساکی روز دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی این استان افزود: ملاک فعالیت ها و تصمیم گیری ها در این سازمان باید به استناد اساسنامه و تصمیم گیری در شورای برنامه ریزی باشد.
وی با بیان اینکه این شورای برنامه ریزی در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش باید به صورت مستمر تشکیل شود، خاطر نشان کرد: مصوبه های این نشست ها نیز می بایست در ابتدای نشست بعد به اطلاع اعضای این شورا برسد.
رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی البرز یاد آور شد: مدیر سازمان دانش آموزی این استان باید برنامه سالانه فعالیت های خود را در شورا مطرح کند تا پس از بررسی بر اساس ماده 1،2و3 اساسنامه سازمان دانش آموزی در این شورا مورد تصویب قرار گیرد.
ساکی در ادامه به نحوه همکاری این سازمان با دستگاه های برون سازمانی پرداخت و تصریح کرد: اینگونه همکاری ها ی برون سازمانی نیز باید در شورا ی برنامه ریزی سازمان مصوب شود تا قابلیت اجرا داشته باشد.
وی با اشاره بر اهمیت مباحث مالی و اجرای آن بر اساس دستورالعمل های وزارتخانه ای اظهار کرد: مباحث مالی یکی از موارد مهم این سازمان است که می بایست بر اساس قوانین عمل شود که در راستای آمد زایی برای تامین هزینه ها نیاز به همکاری بیش از پیش معاونت ها ی اداره کل آموزش و پرورش البرز با سازمان دانش آموزی در این استان دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: مدیر سازمان دانش آموزی البرز می بایست گزارش مالی این سازمان را به رئیس شورا اعلام کند تا بتوان در نشست های شورای برنامه ریزی با شور و مشورت تصمیمات لازم برای هزینه و استفاده درست و صحیح از این درآمدها در استان اتخاذ شود.
ساکی خاطر نشان کرد: باید تمهدیداتی برای افزایش سواد رسانه ای خبرنگاران پانا در البرز در قالب برنامه های آموزشی پیش بینی شود .
استان البرز بیش از 455 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.