آیت‌الله سید حسن عاملی در بازدید از کانون فرهنگی هنری نبی رحمت(ص) شهر عنبران اظهار داشت: وحدت و همدلی یک دلیل بسیار مستحکم برای شکست دشمنان و استکبار جهانی است که مسلمانان دنیا به این موضوع پای‌بند بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع انجام می‌دهند.

وی افزود: تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد اهل تسنن ابتکار فعالان مسجد است که نیازمند تقویت‌سازی است که در این زمینه مسئولان رسالت خطیر و حساسی برعهده دارند و نیاز است برای حل این مسئله اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و برای رفع نیازهای فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد یک نعمت است که باید از ظرفیت‌های کانون‌های مساجد در ارتباط با افزایش جذب نوجوانان و جوانان استفاده شود تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی در استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

عاملی اظهار کرد: انتظار می‌رود تجهیز کانون‌های مساجد نیز به عنوان یک اولویت کاری مورد توجه واقع شود و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نشود چرا که مساجد و کانون‌های آن نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و به همین دلیل نسل جوان ما باید حضوری فعال در مساجد داشته باشد.

وی تصریح کرد: پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سطح استان و به ویژه مناطق محروم و دورافتاده باید در دستور کار قرار داده شود تا نتایج و خروجی‌های مثبت آن را در ادامه شاهد باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 802425
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.