به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: نیروهای جبهه مقاومت اسلامی در برابر داعش و گروه های تکفیری ایستادند و پیروز شدند؛ همه در سایه وجود تفکر بسیج و مردم کشورعراق و سوریه به وجود آمد و این فتنه از بین رفت.
وی اظهار داشت: کشور ایران از طریق نیروی بسیجی توانست در مقابل صدام بایستد و یک وجب از خاک ایران به صدام و نیروهایی که پشت او بودند، داده نشد.
ایمانی گفت: بعد از سه سال جنگ در عراق و هفت سال در سوریه ما شاهد پایان داعش هستیم.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت:این مسئله برای آمریکایی های، اسرائیل و عربستان سعودی سنگین است، رسانه های غربی و آمریکا اعلام نمی کنند که کار داعش تمام شده، چون آنها می گفتند 30 سال طول می کشد تا کار داعش تمام شود.
ایمانی افزود: امروز حزب الله قدرتمندتر از هر روز است و حکومت بشار اسد و شیعه در عراق قدرتمندتر از هر زمان دیگر است، این برای سعودی ها بسیار نگران کننده است. آل سعود به دنبال این بودند که فتنه ای را در لبنان ایجاد کنند حریری را وادار به استعفا کردند بچه های او را در ریاض نگه داشتند به بهانه اینکه آنها می خواهند درس بخوانند.
امام جمعه شهرستان فردیس در بخش دیگر سخنان خود به زلزله اخیر که موجب خسارات سنگینی به هموطنان ما در استان کرمانشاه شد، اشاره کرد و گفت: ضروری است حمایت های مردم و کمک رسانی به آسیب دیدگان استمرار یابد.
ایمانی افزود: مقام معظم رهبری هفته گذشته در میان زلزله زدگان و مناطق دیگر استان کرمانشاه حضور پیدا کردند و دستورات لازم را برای امدادرسانی هر چه بیشتر به خانواده را دادند و این سبب آرامش بخشی و تسکین زلزله زدگان شد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.