به گزارش ایرنا،اصغرنصیری عصر پنجشنبه در نشست مدیران مسئول رسانه ها و خبرنگاران در سالن اجتماعات شهرداری کرج، افزود:برای راه اندازی این خط با سرمایه گذاران خارجی و داخلی در حال مذاکره هستیم.
شهردارکرج، با بیان اینکه این کلانشهر در ابعاد مختلف دارای کاستی ها و مشکلات فراوانی است، اظهارداشت: شهرداری بدون توجه به مسائل حاشیه ای برای حل این مشکلات اقدام خواهد کرد.
نصیری اظهارداشت: در نخستین گام، طرح خدمات رسانی به محلات کرج را آغاز کرده ایم که انتظارمی رود اصحاب رسانه در اجرای این طرح و برنامه های شهری به کمک شهرداری بیایند.
وی گفت: تشویق و ترغیب شهروندان به مشارکت درطرح های شهری با کمک اصحاب رسانه می تواند تاثیر گذار باشد.
شهردارکرج افزود:هر چند در گذشته فعالیت های عمرانی چشمگیری در کرج انجام شده، اما مشکلات و کاستی های این کلانشهر فراوان است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: ازسرمایه گذاران برای مشارکت در طرح های عمرانی، به ویژه بافت های فرسوده شهری استقبال می کنیم.
شهردارکرج به موضوع انتصاب ها اشاره کرد و گفت: بدون توجه به مسائل حاشیه ای برای پیشبرد برنامه های شهری در زمینه انتصاب ها تصمیم گیری خواهم کرد.
وی اظهارداشت: در این زمینه پاسخگوی هیچ کسی نخواهم بود، زیرا باید برای پیشبرد امور تصمیم گیری اصولی صورت بگیرد و مستقل عمل کرد.
نصیری خاطر نشان کرد: در اجرای برنامه های شهری و خدمت به مردم سیاسی کاری نخواهیم کرد، زیرا معتقد هستیم که مردم خدمات و امکانات رفاهی و شهری نیاز دارند و آنچه برای آنان ملاک است تنها خدمات رسانی اصولی است.
در این نشست حدود 70 نفر از مدیران مسئول، سرپرستان نشریات و خبرگزاری ها حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل شهری پرداختند.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی**انتشاردهنده:محمدعزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.