به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز شنبه در کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در فرمانداری این شهرستان افزود: اگر شرایط مناسب و آمادگی لازم را برای مقابله با خطرات داشته باشیم، سطح ایمنی را ارتقا خواهیم داد و از خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری خواهیم کرد.
وی حفظ سرمایه های کلان کشور و آمادگی برای مقابله با دشمن و خطرات احتمالی را در پدافند غیر عامل مهم دانست و یادآور شد: آموزش شهروندان برای مقابله با تهدیدات و خطرات احتمالی، مهم است و باید در این زمینه کار شود.
وی گفت: با استفاده از اصول پدافند غیرعامل می توان از وارد شدن خسارت های مالی و تلفات انسانی جلوگیری کرد و 2 جلد کتاب در حوزه پدافند غیر عامل در شهرستان آستارا تدوین شده و آماده انتشار است.

** فرماندار آستارا رعایت حقوق شهروندی را در جلب رضایت مردم مهم دانست
یونس رنجکش در کارگاه آموزشی حقوق شهروندی در سالن اجتماعات شهرداری آستارا نیز گفت: آشنا شدن متصدیان دستگاه های اجرایی با شرح وظایف خود، موجب ارتقاء سطح رضایت مردم خواهد شد.
وی بیان کرد: فرمانداری آستارا از فعالیت سازمان های مردم نهاد حمایت می کند و این امر در بازتولید سرمایه های اجتماعی موثر است.
وی اضافه کرد: پیشرفت در حوزه های اجتماعی و فرهنگی با مشارکت مردم می تواند راهگشا باشد و رسانه ها نیز باید از این ظرفیت بهره ببرند.
رنجکش ادامه داد: شهرستان آستارا همواره در مسیر گذر گردشگران قرار دارد و ارائه خدمات در این شهرستان باید با نگاه ویژه همراه باشد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.