استاندار البرز گفت: کارخانه سپیورکس یکی از صدها واحد تولیدی است که به چرخه صنعت بازگشت و امروز در فاز نخست سبب ساز ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی مستقیم شده است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز یکشنبه در جریان بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، کارخانه احیا شده سیپورکس را که در دولت یازدهم و دوازدهم به چرخه تولید بازگشته است، مورد بازدید میدانی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: سیپورکس جزو کارخانجاتی است که پس از 17 سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشته است و این انگیزه  در دولت یازدهم و دوازدهم برای رونق تولید دوباره احیا شد.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع  تولیدی استان با اشاره به بازگشت 300 کارگر به کار بیان کرد: این کارخانه تولیدی در فاز نخست به صورت مستقیم ایجاد اشغال برای 300 نفر را فراهم آورده است.

وی افزود: سیپورکس امروز علاوه بر تأمین نیازهای داخل پاسخگوی کشورهای همسایه برای تأمین تولیدات است.

نجفی بیان کرد: این کارخانه تولیدی در فاز نخست احیا خود با سرمایه گذاری بخش خصوصی، صادرات 50 میلیارد تومانی را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، کارخانه سیپورکس که در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعالیت دارد، بعد از 17 سال توقف تولید امروز علاوه بر نیاز داخل، پاسخگوی بسیاری از کشورهای همسایه که در صف خرید محصولات هستند قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.