به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای نیمه نهایی و فینال نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی در رده سنی جوانان و بزرگسالان "یادواره شهید روزبه هلیسایی (شهید تکواندوکار مدافع حرم)" از دقایقی پیش به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان در حال برگزاری است.
این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی با حضور 150 تکواندوکار و در قالب 12 تیم و 4 گروه پیگیری شد و در نهایت 4 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، کلینیک بهبد کرج، پاس قوامین و شهرداری ورامین موفق شدند به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کنند.
در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی، هوگوپوشان تیم کلینیک بهبد کرج و شهرداری ورامین رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این شاگردان عزیزی بودند که با نتیجه 59 بر 32 راهی فینال این دوره از رقابت‌ها شدند.
ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، سیداحمد خسروفر، امیرحسین ساسان، مهدی خدابخشی و مهدی جلالی (بازیکن ذخیره) اعضای تیم شهرداری ورامین را تشکیل داده بودند.
هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی، هاشم زنگنه به عنوان مربی است و سیدحسین میر به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کند.
تیم‌ کلینیک بهبد کرج نیز با ترکیب سیدامید حسینی، سینا بهرامی، امیرمحمد بخشی، آرش تفرشی، احمد محمدی و امیرمحمد قهرمانی (بازیکن ذخیره) در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود.
هدایت این تیم برعهده محمد عزیزی به عنوان سرمربی، عباس شیخی، مجتبی داروغه چی و عباس صنایعان به عنوان مربی بود. یوسف کرمی به عنوان مدیرفنی و فرهاد اصلانی به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشتند.

 

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786598
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.