فرهاد منظوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این همایش یک دانش آموز حائز رتبه برترکشوری و هفت دانش آموز رتبه استانی در بخش درس هایی از قرآن مقطع تحصیلی متوسطه دوم دختران در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) در کرج مورد تجلیل گرفتند.
وی اظهار داشت: موضوع این همایش تبیین جایگاه دختران در جامعه امروز با محوریت موضوعاتی چون زن وخانواده اسلامی،گسترش عفاف در جامعه، تقابل غرب و اسلام در حوزه زنان، ابعادسنجی شخصیت زنان با تکیه بر ادیان آسمانی و اسلام، فاطمه شناسی، جریان شناسی مباحث زنان، رسالت زن مسلمان با نگاه به رسالت حضرت زینب (س) بود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: ارتقاء فرهنگ و انتقال مفاهیم قرآنی، ارتقاء محتوایی برنامه درس های از قرآن و همچنین تشویق دانش آموزان به اقامه نماز در مدارس از جمله اهداف برگزاری مسابقات درس هایی از قرآن است.
منظوری با اشاره به برگزاری همایش زینبی و زنده نگهداشتن قیام عاشورا و نقش حضرت زینب(س) و خطبه خوانی امام سجاد(ع) گفت: حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) از افرادی بودند که در زنده نگهداشتن قیام عاشورا و فلسفه کربلا نقش مهمی ایفاء کردند.
وی اظهار داشت: این بانوی گرانقدر، نقش ماندگاری را از خود به جا گذاشتند و در سخت ترین شرایط، توانستند به خوبی مأموریتهای خود را پس از شهادت امام حسین(ع) به انجام برسانند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.