حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی شامگاه دوشنبه در دیدار جمعی از دانش آموزان بسیجی مهریز افزود: اسوه حقیقی دانش آموزان باید شهید محمد حسین فهمیده باشد که تربیت قرآنی شده بود.
وی ادامه داد: شهدای دانش آموز و شهید فهمیده به تمام دانش آموزان این کشور نشان دادند که می توان در کنار تحصیل علم در مسیر دفاع از کشور و ملت تا پای جان ایستادگی کرد و جانفشانی نمود.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: خون مقدس شهدای فرهنگی و دانش آموزان ، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و به ملت و کشور اسلامی ما عزت و افتدار بخشید و راه نورانی ایستادگی را نشان داد.
محی الدینی افزود: هفته بسیج دانش آموزی فرصت بسیار خوبی است تا فرهنگیان و دانش آموزان راه شهدا را بشناسند و در مسیر تحقق اهداف مقدس آنها وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
امام جمعه مهریز به دانش آموزان بسیجی توصیه کرد تا همواره احترام به معلمان و خانواده ، توجه به نماز اول وقت ، اهمیت به تلاوت قرآن و انتخاب دوست خوب را جدی بگیرند که موضوعی مهم در زندگی است.
محی الدینی همچنین به نقش تشکل بسیج دانش آموزی در مدارس در قالب برنامه های مختلف اشاره کرد و حضور گسترده همگان و نسل جوان را در راهپیمایی یوم الله 13 آبان خواستار شد.
همچنین دانش آموزان بسیجی مهریز با حضور در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان با شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان ماه آغاز شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز که 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 57 شهید دانش آموز دارد در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.