به گزارش ایرنا، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ری روز دوشنبه در خصوص اهداف اعزام دانش آموزان به این اردوها گفت: هدف اصلی برگزاری این چنین اردوهایی آشنایی نسل نو و جوانان با فداکاری ها و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
بهروز نصیری ادامه داد: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و آشنایی آنان با فداکاری ها و ایثار رزمندگان می تواند راهکار خوبی در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان و جنگ نرم باشد.
وی با بیان اینکه دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ناحیه یک شهرستان ری به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید خواهند کرد، اظهار داشت: نسل جوان کشور باید بدانند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در چه محل هایی و با چه وضعی با دشمن متجاوز برخورد کرده اند.
وی اظهار کرد: دانش آموزان در طول این اردو با انواع بسته ها و برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و تفریحی سرگرم خواهند شد و پس از بازدید در مسابقه خاطره نویسی در خصوص این اردو شرکت خواهند کرد.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
تمامی واحدهای آموزشی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری 140 باب است که در حال حاضر پذیرای 38 هزار دانش آموز و چهارهزار و 200 کلاس اولی این منطقه در شهرها و روستاها هستند.
3218 ** 6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.