به گزارش ایرنا، اصغر نصیری عصر دوشنبه در نشست با روسای انجمن های هنری و هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز افزود: به طور قطع همه ما در جستجوی یافتن و رسیدن به ایده آل های خود هستیم اما لازمه دستیابی به این اهداف، نگریستن به همه جوانب و بررسی امکانات موجود است.
وی از شهرداری کرج به عنوان دستگاهی یاد کرد که با مشکلات فراوانی از جمله کمبود درآمد و دغدغه تامین هزینه های جاری و دستمزد کارکنان دست به گریبان است .
شهردار کرج گفت: بر برخلاف نگاه رایج مردم مبنی بر ثروتمند بودن شهرداری و باز بودن دست آن ، این نهاد عمومی با مشکلاتی دست به گریبان است .
وی به تجربه خود در زمان تصدی مسئولیت منطقه 12 تهران در سال 71 اشاره کرد و گفت: 25 سال پیش در منطقه 12 شهرداری تهران، خانه های فرهنگ آن منطقه را افتتاح کردیم و حالا پس از سال ها دستاوردهای این تلاش آشکار شده است.
نصیری با تایید تلویحی گلایه های حاضران از وضعیت فرهنگ و هنر شهر، تصریح کرد: متاسفانه و به رغم صرف هزینه های بسیار در شهر، ما هم اکنون از نظام ساخت و ساز منسجم و مناسبی در این کلانشهر بهره مند نیستیم. بر همین روال، از نظام شایسته ای در عرصه فرهنگ و هنر نیز برخوردار نمی باشیم.
وی تاکید کرد: با این همه تا زمانی که همراهی قوی تر و پررنگ تر هنرمندان با مسئولان و خدمتگزاران صورت نگیرد قادر به رفع مشکلات و شکل دهی ساختاری قوی و منسجم در حوزه فرهنگ و هنر نخواهیم بود.
این مسئول با انتقاد از طرح مرزهای سیاسی توسط برخی افراد در خصوص تصمیمات اجرایی شهر، خاطرنشان کرد: گرایش های سیاسی عقایدی فردی هستند که نباید در حوزه اجرا دخالت داده شوند.
ر نصیری با طرح این موضوع که به طور حتم تلاش لیست امید طرح مطالبات مردمی و پیگیری آنهاست، بیان داشت: با این حال نباید شکاف های اجتماعی را با مرزبندی های سیاسی عمیق تر کنیم.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.