سید مهدی حسینی روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: 7 پنالتی صدرصد که کارشناسان آن را تایید کرده اند تا به حال برای تیم ما گرفته نشده و یکی از گل های سالم ما مقابل ملوان نیز مردود شد.
وی اضافه کرد: این اشتباهات داوری فشار زیادی را به تیم اکسین البرز وارد کرده و سبب شده تا 10 امتیاز از تیم ما گرفته شود.
حسینی با اشاره به بازی هفته گذشته اکسین البرز با بادران تهران گفت: بازی نفس گیری بود ، ما در این بازی و به خصوص در نیمه اول شانس خوبی برای گلزنی داشتیم اما از فرصت هایمان استفاده نکردیم.
وی ادامه داد: البته خستگی دیدار 120 دقیقه ای برابر گسترش نیز باعث شده بود تا آنگونه که می خواهیم نتوانیم مقابل این تیم ظاهر شویم.
بازیکن اکسین البرز با اشاره به بازی اکسین البرز با صبا قم گفت: در طول هفته تمرینات شاداب و خوبی را زیرنظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم ، بر روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم و هدف مان در این بازی کسب نتیجه است.
حسینی که سال ها در تیم صبا توپ زده درخصوص قرار گرفتن مقابل تیم سابقش بیان داشت: سخت است برابر تیمی بازی کنم که فوتبالم را به آن مدیون هستم، اما در زمان حاضر بازیکن اکسین هستم، باید تمام تلاشم را برای این تیم به کار گیرم تا به اهدافمان دست یابیم.
وی با بیان اینکه سیاست اکسین البرز صعود به لیگ برتر است اظهار داشت: مجموعه اکسین و به خصوص مدیران باشگاه تمام امکانات را مهیا کرده اند، تیم ما نیز پتانسیل خیلی خوبی دارد و باید تمام توانایی خود را برای رسیدن این هدف به کار گیریم تا مزد زحماتشان را با این کار جبران نماییم.
مصاف تیم‌های صبای قم و اکسین البرز در قالب هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز سه شنبه 16 آبان ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
علی بای قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد و حسینعلی عابدی ، مجتبی غریب و حامد صادقی جو در امر قضاوت وی را همراهی می کنند.
نظارت این بازی بر عهده حسین عرب براقی است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.