به گزارش ایرنا،فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در این رزمایش گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد ازاینکه در جنگ تحمیلی نتوانستند ملت ایران را شکست دهند امروز با جنگ نرم و فرهنگی درصدد ضربه زدن به‌ جوانان و نظام اسلامی هستند.
سرهنگ پاسدار علی لشکری افزود: دشمنان با برنامه ریزی و هدف گذاری که بر روی جوانان انجام دادند می خواهند جوانان را نسبت به اعتقادات و ارزشهای اسلامی ، انقلاب و فرهنگ ایرانی خدشه وارد کنند.
وی اظهار داشت: تقویت ارزش های اسلامی و آموزه های دینی می تواند توطئه های شوم دشمنان را خنثی کند که نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه نیازمند عمل به دستورات قرآن کریم است.
معاون توسعه پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: در پدافند غیرعامل مقابله با دشمن به‌صورت غیرمسلحانه صورت می‌گیرد برای رسیدن به اهداف و ضربه زدن به انقلاب اسلامی دست به هر هجمه ای می زند.
فروهر کاوسی افزود: این رزمایش با هدف اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارت های احتمالی در حوادث غیرمترقبه و مقابله با تهاجمات غیرنظامی دشمن اجرا شد.
وی به سه نوع جنگ سخت،نیمه سخت و نرم اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ سخت به‌صورت مسلحانه وارد عرصه جنگ شده و جان انسان‌ها را هدف قرار می‌دهد و در جنگ نیمه سخت دشمن از طریق تهدیدها و تحریم‌ها و در جنگ نرم از طریق فضای مجازی و سایبری وارد عمل می شود.
کاوسی اظهار داشت: باید با تدابیر و برنامه ریزی استراتژی بکار بگیریم و این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم تا آسیب ها کاهش یابد.
در این رزمایش علاوه بردانش آموزان، تیم های امداد و نجات از سپاه ،آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و ادارات آب و فاضلاب، برق و گاز شهرستان فردیس حضور داشتند.
6155/ 7413خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.