به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکتر محمدعلی نجفی در دیدار با رئیس سازمان استاندارد کشور با اشاره به اهمیت استاندارد در دنیای امروز افزود: با استاندارد، اعتماد سازی برای کشور ما که در مسیر دستیابی به بازارهای جهانی ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه استان البرز با چالش های متعددی به لحاظ افزایش مهاجرت و نرخ بالای رشد جمعیت مواجه است ادامه داد: اکنون به جد درصدد بهره برداری از پروژه های عمرانی به خصوص در بخش حمل و نقل عمومی هستیم تا از بار سنگین ترافیک راه های استان کاسته شود.
دکتر نجفی گفت: افزایش میزان آلودگی هوا به دلیل ترافیک و توقف خودروهای سنگین در استان بسیاری از شاخص ها را تحت تاثیر قرار داده و مناطق تفرجگاهی البرز و به خصوص کرج را با چالش های متعددی مواجه کرده است.
وی افزود: البرز دارای واحدهای صنعتی بزرگ و فعالی است که با توجه به گزارش سازمان استاندارد 3 واحد از 9 واحد برتر کشور در حوزه استاندارد در این استان مستقر هستند.
استاندار البرز اضافه کرد: برای رفع موانع تولید از تمام امکانات و ظرفیت های استان بهره برده و بسترهای رونق تولید و اشتغال را فراهم خواهیم کرد و سازمان استاندارد در این زمینه یاری گر ما باشد.
رئیس سازمان استاندارد کشور در این دیدار با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی بسیاری در کشور داشتیم گفت: البرز تنها استانی است که ساختمان اداره کل استاندارد آن به صورت مستقل ساخته نشده بنابراین انتظار می رود در این بخش مساعدت استانداری را داشته باشیم.
پیروزبخت افزود: صنایع و واحدهای تولیدی البرز در حوزه استاندارد عملکرد قابل توجهی داشته و 3 واحد برتر استاندارد کشور در این استان مستقر هستند.
وی با اشاره به اینکه البرز دارای کمبودهای زیرساختی فراوانی است اضافه کرد: نیاز است نگاه ویژه ای به این استان داشته باشیم چراکه به لحاظ امکانات، اعتبار و زیرساختی از سایر استان ها عقب مانده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 779710
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.