رئیس هیات ووشو البرز روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، گفت: تالوکاران در رقابت هایی ووشو قهرمانی بانوان بزرگسال کشور از روز یکشنبه به میزبانی البرز درقالب 34 تیم از 31 استان در 2 بخش ساندا و تالو به مصاف هم رفتند.
اسماعیل سایه افکن افزود: این مسابقات دردو بخش تالو و ساندا در روزهای یکشنبه و دوشنبه در سالن جهاد کشاورزی محمد شهر کرج برگزار شد.
وی اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی ووشوی بانوان ایران را کسب کردند.
سایه افکن گفت: رقابت های فرم های مختلف بخش تالو به پایان رسید و تالوکاران برتر مشخص شدند.
وی ادامه داد: در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی ،سیده سوگندگلشنی و مهسا دهقانبه ترتیب از استان های اصفهان و خراسان رضوی، فرم نن چوان سپیده شاکریان، زهرا خسروی و آرزو میرزایی از استان های سیستان و بلوچستان، مازندران و قزوین، فرم تای چی چوان مرجان کریمی از اصفهان، حمیده برخور از تهران و زهرا شمسینی از قزوین تالوکاران برتر این دوره از مسابقه ها شدند.
سایه افکن افزود: درفرم نن دائو سپیده شاکریان از سیستان و بلوچستان، آرزو میرزایی از قزوین ، فهیمه حیدری از خراسان رضوی، فرم دائوشو سیده سوگند گلشنی از مازندران، عسل هارونی از تهران و ساناز چراغی از تهران، فرم جین شو زهرا کیانی، مبینا برخور و ریحانه خلیلیان به ترتیب ازاستان های اصفهان و تهران، فرم تای چی جین،
1-حمیده برخور،مرجان کریمی و زهرا شمسینی از استان های تهران، اصفهان قزوین تالو کارات برتر شدند.
رئیس هیات ووشو البرز ادامه داد: همچنین در فرم گوئن شو، سیده سوگند گلشنی از مازندران، عسل هارونی از تهران، ساناز چراغی از تهران، فرم نن گوئن سپیده شاکریان از سیستان و بلوچستان، آرزو میرزایی از قزوین، زهرا محبوبیان از خوزستان، فرم چیانگ شو مهسابزلو از البرز، فرنازامانی از آذربایجان شرقی و ریحانه خلیلیان ازتهران، تالوکاران برتر رقابت های ووشوی قهرمانی بانوان بزرگسالان کشور شدند.
وی ادامه داد: سانداکاران نیز مبارزات مراحل نخست خود را برگزار و روز دوشنبه نیز پیکارهای نیمه نهایی و فینال را انجام می دهند.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.