به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عباس مسعودی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری این برنامه ها به منظور نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و تبیین و تشریح ابعاد قیام حضرت اباعبد الله الحسین (ع) بوده که تا کنون این برنامه ها ادامه دارد.
وی، سخنرانی با مضمون و محتوای اثر گذار هرشب قبل یا بعد از مراسم عزاداری، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در رابطه با اهداف قیام حضرت اباعبد الله الحسین (ع)، محافل قرآنی از قبیل محفل انس با قرآن کریم، کرسی تلاوت، جلسات تفسیر و تحلیل آیه های این کتاب آسمانی، مراسم زیارت عاشورا به همراه روضه خوانی و مداحی را از مهم ترین برنامه های مبلغین اعزامی به مساجد و حسینه های استان البرز در این ایام برشمرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، نهضت عاشورا را یکی از عوامل اصلی ماندگاری اسلام و قرآن کریم بر شمرد و گفت: هر چه بتوانیم اهداف و انگیزه های امام حسین (ع) را برای نسل جوان بیشتر تبیین و تشریح کنیم به همان میزان توانسته ایم نیرو های متدین و انقلابی را پرورش دهیم.
وی، برگزاری گفتمان عاشورایی در شش ماهه دوم سال 96 توسط روحانیون مستقر را یکی دیگر از اقدامات تبلیغات اسلامی در نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و حسینی برشمرد.
6156/ 6155 خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.