حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب‌های قدر از ارزشمندترین شب‌های سال هستند که اهل بیت علیهم السلام نسبت به انجام اعمال عبادی و شب زنده داری در این ایام تأکید فراوانی دارند.
وی اظهار داشت: در طول این شب‌ها سرنوشت یک سال افراد رقم می‌خورد و زمینه تلطیف و پاکسازی روح آنان فراهم می‌شود.
این مسئول فرهنگی، افزود: انتظار است مردم از لحظه به لحظه این شب‌های عزیز با حضور در مساجد و حسینیه‌ها از برنامه‌های معنوی و فرهنگی‌ که برای آنها تدارک دیده شده استفاده ‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات استان در این شب‌ها گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت ‌گرفته شاهد برگزاری بیش از1550 برنامه فرهنگی توسط روحانیون مستقر و مبلغان اعزامی در این شب‌ها خواهیم بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز،توضیح داد: این برنامه‌ها شامل تفسیر و تحلیل آیات قرآن،قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و بیان احکام شرعی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و روضه خوانی ودر نهایت مراسم قرآن به سر خواهد بود. حجت‌الاسلام مسعودی، خاطرنشان کرد: علاوه بر این در طول این شب‌ها شاهد برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و رفع شبهات دینی نیز خواهیم بود.
این مسئول‌گفت: این برنامه‌ها شب 19 ماه مبارک رمضان برگزار شد و در شب های 21و 23 ماه مبارک نیز در بیش از 800 حسینیه و مسجد در سراسر استان برگزار می‌شوند.
6156/ 6155خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.