به گزارش ایرنا، دعوت و اطلاع رسانی برای حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان با شعار 'غیرت انقلابی' از جمله مباحث مطروحه دراین نشست بود که قرار شد هرچه بیشتر بر موضوع بندی برنامه ها با مولفه مهم استکبار ستیزی تاکید شد.
نمایش غیرت ملی در برابر توهین به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درحالی که امروز بخشی از امنیت منطقه مرهون جانفشانی این سلحشوران در مبارزه با گروه های تکفیری است از دیگر محورهای نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13آبان استان البرز بود.
برگزاری نشست های بصیرتی، بحث های جهان بدون ترور،تشریح مقاومت اسلامی و دستاوردهای استکبار ستیزی،اعتراض به حقوق بشر غربی، ساختن نماد شیطان از دیگر موضوعاتی بود که اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان دراین نشست در برنامه کاری خود برای همصدایی در 13آبان با هدف پاسخ به یاوه گویی رئیس جمهوری آمریکا قرار دادند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزگفت: ایستگاه هنری در راهپیمایی 13 آبان خواهیم داشت و شعارها توسط خوشنویسان تحویل مردم می شود.
علی خیلدار افزود: استفاده از تصویر سازان و عکاسان برای این حضور مهم از دیگر برنامه ها است.
وی خاطرنشان کرد: جامعه هدف دراین مهم دانش آموزی است که دشمن مد نظر قرارداده و ایام 13 آبان فرصت مناسبی است که دراین زمینه تسخیر لانه جاسوسی و شهدای دانش آموز را یاد آوری داشت .
خیلدار افزود: باید سخنرانانی برای مراسم های ویژه این روز استفاده کرد که موضوع تاریخی 13 آبان را هرچه بیشتر تبیین کنند.
وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای دانش آموز از جمله شهید فهمیده از جمله موضوعات مهمی است که دراین زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: برگزاری تئاتر خیابانی از جمله مواردی است که دراین زمینه با همکاری حوزه هنری پیشنهاد می شود.
مسئول رسیدگی به امور مسجد استان البرز نیز ادامه داد: روز 13 آبان یوم الله است و مناسبتی بزرگ به شمارمی رود امروز امریکا ابزار یکپارچگی ما را فراهم کرده است.
حجت الاسلام علیرضا سعیدی افزود: اتفاقات این چنینی خدایی است مانند مراسم شهید حججی که مردم همه همصدا آمدند و جنایات گروه های تروریستی را محکوم کردند و تصویر واقعه عاشورا زنده شد.
وی ادامه داد: دست خدا با انقلاب است و ما باید تلاش کنیم در رابطه با یوم الله بودن این حماسه توجه بیشتری باید داشت و موضوع 13آبان را باید الهی کرد و روز مبارزه با استکبار از الزمات انقلاب اسلامی است.
سعیدی خاطرنشان کرد: عدم حضور مسئولان دراین نوع نشست ها جای گلایه مندی دارد که لازم است هرچه سریعتر مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: ائمه جمعه و جماعات را باید برای این روز آماده کرد درالبرز هزار و 9 پایگاه بسیج و مسجد داریم که باید برای این روز مهم از آنها بهره گرفت.
دراین نشست مقرر شد تا راهپیمایی 9 تا 11 صبح روز 13آبان باشد و با محوریت دانش آموزی با دعوت از همه اقشار مردم تاکید شد.
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.