به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر دانشگاه و بار دیگر تعلیم و تربیت، بار دیگر بازگشایی مهربانی ها، ماه سرشار از اشتیاق و امید فرا رسید. بهار علم ودانش، آمیخته با عطر دل انگیز یاد یاران و شهدای گرانقدر دفاع مقدس که دانش آموخته مکتب امام حسین(ع) بودند، شده است.
زندگی، تداوم آگاهی است. ما بیش از هر چیز نیاز داریم که فکر کردن و فهم کردن را به مثابه زیربنایی ترین مهارت های زندگی دانش بنیان فرا بگیریم. نمی شود فکر نکرد و نفهمید اما به تفاهم و تکامل رسید.
آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج نیز فرصت گرانبهایی است تا مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تمامی اساتید گرانقدر و دانشجویان فرهیخته که به یقین همگی بصیر و سخت کوش و پای بند به ارزش های دینی و اخلاقی هستند، اعلام داریم.
اینجانب ضمن شادباش شروع سال تحصیلی جدید این دانشگاه مایلم اعلام کنم: مدیریت شهری از هر گونه همکاری و تعامل با دانشگاهیان عزیز به ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری دریغ نخواهد کرد و آماده است تا از توان و ظرفیت این عزیزان در راستای بهبود شرایط مدیریت شهری به طور بهینه استفاده کند.
سربلندی و عزت روزافزون ایران اسلامی و توفیق همیشگی دست اندرکاران تعلیم و تربیت و دانشجویان عزیز را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 765526
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.