به گزارش ایرنا،سرهنگ کریم بیات روز چهارشنبه درآیین گشایش ساختمان پلیس فتای شهرستان فردیس افزود: این باند در سایت دیوار اقدام به 420 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند.
وی به شگرد کلاهبرداری این باند اشاره کرد و گفت: اعضای این باند با درج آگهی فروش لوازم‌خانگی در سایت دیوار و جلب اعتماد شهروندان اقدام به دریافت بیعانه از آن‌ها می‌کردند.
وی اظهار داشت: 6 نفر از باند اصلی از طریق سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری می کردند با هوشیاری ماموران پلیس فتا شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی ادامه داد: بیش از 60 شاکی به همین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفتند که احتمال افزایش شاکیان وجود دارد.
وی به اهدافی که تعریف شده و در شعار هفته ناجا پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است ، اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف فلسفه وجودی پلیس در برقراری امنیت است که امیدوارم به خوبی به این وظیفه نایل شویم.
وی آموزش را مهم‌ترین راه پیشگیری از جرم دانست و افزود: باید به شهروندان آموزش داد تا در دام وعده‌های اینترنتی گرفتار نشوند.
بیات با اشاره به اینکه فردیس جزء شهرستان ویژه‌ای است ، گفت: فردیس یکی از پر جمعیت ترین شهرستان های کشور و قومیت های مختلف با مشکلات فراوانی مواجه است.
وی با بیان اینکه نگاه ناجای استان البرز به شهرستان فردیس ویژه است، اظهار داشت: هر آنچه که در استان پیگیر موضوعات و مشکلات شهرستان باشیم اما نیازمند همکاری و کمک مسئولان و شهروندان فردیس را می طلبد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.