به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در نشست ها افزود:هر مدیری که قصد خروج از استان را دارد باید بنده در جریان باشم.
وی اضافه کرد:قرار است در این جلسات مشکلات استان حل شود ،اینکه مدیر استانی و مدیران بانک ها به دلایل مختلف حضور نداشته باشند توجیهی ندارد.
نجفی گفت:البرز از مشکل بیکاری رنج می برد و از این به بعد مدیران باید درتمامی جلسات حضور داشته و نشست ها را به شوخی نگیرند و باید حضور داشته باشند.
استاندار البرز با بیان اینکه کمربند اشتغال استان باید بسته شود، خاطرنشان کرد:کسانی که می خواهند کار کنند ما نیز آنها را حمایت می کنیم،در خصوص اشتغال جدی هستیم و در این راه همراه می خواهیم.
نجفی ادامه داد:هیچ کسی توقع شخصی ندارد، تمام مسایل باید به صورت شفاف در جلسات مطرح شود.
وی گفت: قرار است مشکل اشتغال و واحدهای تولیدی استان بررسی شود و نباید مدیران دستگاههای اجرایی و بانک ها به جای خود نماینده به نشست ها اعزام کنند.
استاندار البرز در ادامه اظهار داشت:مگر می شود در این استان کار کنند اما بگویند تابع مصوبات استانی نیستیم،این بحث ها باید کنار گذاشته شود .
نجفی افزود:ما برای حل مشکل اشتغال استان همراه می خواهیم ، هدفمان رفع معضل بیکاری درالبرز است و حامی کسانی که در این راه با ما باشند هستیم.
وی در ادامه از تعریف شهرک کار برای استان خبر داد و افزود:از هفته آینده در تمام دهستان ها و بخش های استان شهرک های کار تعریف می شود.
استاندار البرز افزود:ما به دنبال پیشرفت استان هستیم و در این راه مصمم و جدی هستیم.
7414/ 6155خبرنگار وحیده عسکری** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.