به گزارش ایرنا، تقی رضایی در بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه بزرگراه شهید همت که روز شنبه صورت گرفت با اشاره به اینکه بهره برداری کامل از پروژه های عمرانی و راه سازی مهم البرز نیازمند تخصیص صددرصدی اعتبارات منظور شده در جریان سفر رئیس جمهور به استان است افزود: 11 تا 14 درصد بار ترافیکی کشور بر استان البرز وارد می شود که در روزهای پیک و پرترافیک این میزان تا 18 درصد افزایش می یابد.
وی ادامه داد: با توجه به آلودگی های زیست محیطی ایجاده شده در سطح کلانشهر کرج، مشکلات ترافیکی ورودی این شهر باید حل شود، بنابراین اوراق تخصیص داده شده برای پروژه همت به اسناد یکساله در خزانه تبدیل شود.
رضایی گفت: تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی استان بر اساس تعهدات سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت صددرصد شود تا این پروژه های مهم اجرای صد کیلومتر راه روستایی که برای ادامه 45 کیلومتر باقی مانده آن‌تخصیص اعتبار می خواهد به سرانجام برسد.
وی با بیان اینکه امور عمرانی مهم دیگر در راه های استان البرز به ساماندهی نقاط حادثه خیز است خاطرنشان کرد: این امر نیز نیازمند توجه و اعتبار ویژه است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: موضوع معارضین و تملک این پروژه با همکاری دستگاه قضا در حال برطرف شدن است و دستگاه قضایی اکنون برای رفع این مشکل همراهی لازم را دارد.
عزیز اکبریان گفت: در رابطه با مصوبات سفر مردم خاطرات تلخی از دوره قبلی دارند، اگر مصوبات انجام نشود بستر نا امیدی مردم را به وجود می اورد.
1535/6155/ خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.