به گزارش ایرنا، غلام محمد زارعی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در چهار سال گذشته توانسته با همدلی، همگرایی و هماهنگی تیم مدیریتی خود مسیرهای توسعه و پیشرفت را در حوزه‌های مختلف به نحو مطلوبی بپیماید.
وی افزود: با تداوم این‌گونه اقدام‌ها پیش‌بینی می‌شود که چهار سال آینده دوران موفق و درخشانی در زمینه توسعه و پیشرفت پیش روی کهگیلویه و بویراحمد باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولیت‌ها و مناصب در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمتگزاری به مردم و مفید بودن برای کشور است.
زارعی عنوان کرد: پایه و اساس کار هر سه نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی نیز خدمت صادقانه و توجه به اولویت‌های توسعه استان خواهد بود.
وی ابراز داشت: مسیر خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد و تلاش برای رفع مشکلات آنان باید با جدیت هر چه بیشتر و به دور از هرگونه حاشیه سازی و یا اختلاف بین مدیران اجرایی استان دنبال شود.
زارعی گفت: یکی از مهمترین راهکارها برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد وحدت، انسجام و همدلی روزافزون بین تیم مدیریتی آن است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این استان جزء استان‌های نخست کشور به لحاظ برخورداری از امنیت بوده و چنین امر مهمی نتیجه همدلی مسئولان اجرایی و اقتدار دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی استان است.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی اظهار داشت: چهار سال قبل با وجود کمبود اعتبارات دولتی گام‌های ارزشمندی در زمینه کمک به توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد برداشته شد.
وی افزود: لازم است که مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد همکاری، همدلی و همراهی لازم را با استاندار جدید این استان برای اداره هر چه‌بهتر استان داشته باشند.
علی محمد احمدی در این آیین به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سید موسی خادمی استاندار پیشین استان تجلیل شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.