به گزارش ایرنا، خسرو ساکی روز چهارشنبه در آیین گشایش نمایشگاه پوستر سوگواره ' سودای عشق' در نگارخانه هنرستان هنرهای ریبا آموزش و پرورش ناحیه یک کرج افزود: در این نمایشگاه آثاری به نمایش گذاشته شده که از مشاهده آن ها درس هایی آموختم و پیام هایی دریافت کردم.
وی با اشاره به اینکه هنر بیشترین تاثیر گذاری را روی مخاطب دارد، خاطر نشان کرد: شاید با شرکت در چندین سخنرانی یا مطالعه چندین کتاب چنین پیام های آموزنده ای دریافت نمی کردم.
وی ضمن آنکه سخنرانی و نوشتن را یک هنر دانست ، یاد آور شد: تاثیر مستقیم پوستر از دیدگاه هنرمند نیز اثر جاودانه خود را برجا می گذارد و در کسری از زمان پیام تاثیرگذاری به بزرگی همه ی معنایی که در تاریخ نهفته است را بازگو می کند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: اعتقادم این است برای تربیت هنرمندان متعهد و توانمند باید از دوره دبیرستان زمینه را برای فعالیت آن ها فراهم کرد .
ساکی اضافه کرد: هنرستان های هنرهای زیبا در استان البرز باید گسترش یابد تا دانش آموزان با استعداد در این حوزه مهم تحت پوشش برنامه های مختلف آموزشی - مهارتی قرار گیرند.
وی افزود: از موسسین مدارس غیر دولتی دعوت می کنم که در این خصوص آموزش و پرورش البرز را یاری کنند تا بستر لازم برای افزایش ظرفیت دانش آموزان در هنرستان های هنرهای زیبا در این استان افزایش یابد.
وی اظهار کرد: با صدور مجوز تاسیس هنرستان های هنرهای زیبا، ایجاد رشته در هنرستان های آموزش و پرورش و تامین نیروی انسانی و تجهیزات در مراکز هنری؛ می توانیم زمینه را برای فعالیت هر چه بیشتر هنرستان ها فراهم آوریم و برای ساماندهی این امر از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.
در این نمایشگاه دانش آموزی 40 پوستر عاشورایی و دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.