به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج احسان علوانی،این مطلب را عنوان کرد و گفت: در نرم افزار ثبت وقایع ترافیکی ثبت و پیگیری کلیه گزارشها و وقایع مشهود توسط دوربین های نظارت تصویری سطح شهر صورت می پذیرد.
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: کاربران مستقر در مرکز مدیریت کنترل ترافیک شهرداری کرج پس از گذراندن آموزشهای تخصصی این نرم افزار، از امروز نسبت به ثبت وقایع سطح شهر اقدام می¬نمایند.
علوانی ادامه داد: در نرم افزار مذکور، وقایعی نظیر آبگرفتگی، اختلاف سطح و ناهمواری معابر، اشیاء مازاد در معابر، چگونگی آسفالت خیابانها، آتش سوزی، امداد، نجات، تخلفات راهنمایی و رانندگی، تصادفات، ازدحام مسافر، نیاز به تعمیر و نگهداری تجهیزات ترافیکی، نقص خودروهای منجر به انسداد ترافیکی قابل ثبت و پیگیری می باشد.
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج اضافه کرد: ثبت و اعلام درگیری عوامل انسانی، ثبت و اعلام عملیات عمرانی، ثبت و اعلام کمبود وسابل نقلیه و... از دیگر کاربری های این سامانه است.
این مسئول گفت: پس از ثبت وقایع و معضلات در نرم افزاز ثبت وقایع ترافیکی، کاربران مرکز مدیریت کنترل ترافیک شهرداری کرج از طریق مکاتبه و یا تلفن، موضوع را به اطلاع مسئولان و حوزه های ذیربط می رسانند.
وی بیان کرد: برقراری ارتباط دو سویه در راستای مرتفع ساختن معضلات شهری، تنها به حوزه های مختلف شهرداری کرج ختم نمی شود و مشکلاتی که برطرف ساختن آنها با کمک سایر دستگاه های استانی و شهری در البرز ممکن می شود نیز از طریق مکاتبه و اطلاع رسانی پیگیری می گردد.
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: سامانه ثبت وقایع ترافیکی، از نظر آماری و مطالعاتی بسیار حائز اهمیت بوده و بر اساس اطلاعات استخراج شده از آن می توان برنامه های آتی شهر را تمهید کرد؛ علاوه بر آن رصد مشکلات شهری به صورت آنلاین و تلاش جهت رفع این معضلات با سرعت بالا، رضایتمندی حداکثری شهروندان را نیز محقق می سازد.
بر این اساس از این پس شاهد آن هستیم وقایع و معضلات شهری کرج در نرم افزار ثبت وقایع ترافیکی ثبت و به نهاد و ارگان مربوطه قابل ارجاع و پیگیری می باشد. همچنین با کمک نرم افزار مذکور، مشکلات شهر و نقاط حادثه خیز شهری استخراج و اقدامات بعدی جهت رفع آن صورت می پذیرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 752171
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.