حسن مهرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خیرین نیک اندیش ' محمدرضا کارگر و زبیده حدیدی ' به منظور پاسداشت از ایثار شهدای گرانقدر مدافع حرم در دفاع از اسلام ، مدرسه 9 کلاسه خود را در شهرک ابریشم شهرستان ساوجبلاغ از توابع استان البرز به نام شهید محسن حججی نامگذاری کردند.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس کشور در ایام دهه محرم و بزرگداشت دفاع مقدس، اظهار کرد: خیرین نیک اندیش در اول مهر ماه در مدارس البرز از درس های مکتب امام حسین (ع) و یاران باوفایش، مکتب انقلاب به رهبری امام راحل و جانفشانی شهدا ی گرانقدر و رزمندگان در کربلای ایران برای دانش آموزان ایران کوچک سخن می گویند.
وی تصریح کرد: بخشی از عملیات ساخت این مدرسه در سال 90 انجام شده بود که از سال 91 رسما به صورت نیمه کاره رها شده بود اما به همت والای این دو خیر نیک اندیش در مدت زمان کوتاهی در سالجاری تکمیل و آماده بهره برداری شده است.
وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز در تامین فضاهای آموزشی البرز نقش مهمی دارند، خاطر نشان کرد: این مدرسه در نیمه اول مهرماه 96 با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم در شهرک ابریشم واقع در بخش چهارباغ این استان گشایش می یابد.
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز یادآور شد: در آیین افتتاح این مدرسه خیری به نام شهید سرافراز مدافع حرم ' محسن حججی ' بار دیگر خیرین نیک اندیش در کنار خانواده معظم شهدا ، معلمان، دانش آموزان و مسئولان با امام ، شهدا و ولایت فقیه تجدید میثاق می کنند.
مهرانی با بیان اینکه ساخت هر کلاس درس هم اکنون 100 میلیون تومان هزینه دارد، تصریح کرد: خیرین نیک اندیش برای سال تحصیلی جدید در استان البرز 14 پروژه آموزشی و سالن های چند منظوره ، آماده بهره برداری کرده اند.
وی تاکید کرد: زنگ بازگشایی 150 مدرسه استان البرز نیز در اول مهرماه 96 توسط خیرین نیک اندیش نواخته می شود.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.