به گزارش ایرنا، مهدی فرازنده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: استعدادهای های بسیار زیادی در استان البرز وجود دارد که با استفاده از این استعدادها می توانیم تا لیگ یک نیز پیش برویم.
وی با بیان اینکه هدف گذاری ما در لیگ این است که از مرحله اول بالاتر برویم اضافه کرد: با توجه به اینکه مجوز کشوری را به تازگی دریافت کرده ایم و خیلی از استان های کشور به دنبال گرفتن این مجوز برای خودشان بودند به دنبال این هستیم تا بهترین بازیکنان کشور را جذب کرده و بتوانیم روندی رو به رشد داشته باشیم.
فرازنده گفت: این تیم یک سرمایه است، همه باید در برابر آن احساس مسئولیت کنند و در صورت تزریق مقداری بودجه علاوه بر حل شدن بسیاری از مشکلات آن ، می توان منتظر روزهای خوبی برای تیم مقاومت در آینده باشیم.
سرمربی تیم فوتبال مقاومت البرز با اشاره به اینکه برای نخستین بار تیم امید را پایه ریزی کرده ایم خاطر نشان کرد: آکادمی فوتبال مقاومت در سال آینده راه اندازی می شود تا بتوانیم نوجوانان و تیم امید را پرورش داده و تا سطح کشوری نیز برسانیم.
فرازنده گفت: برنامه ریزی ها صورت گرفته ، هماهنگی های لازم انجام شده تا بتوانیم زمین خودمان را نیز داشته باشیم،تیم ما تازه تشکیل شده و نوپا است و به همین منظور خیلی به دنبال بهانه جویی نیستم و هدفمان این است که این تیم را برای استان حفظ کنیم .
وی ادامه داد: شرایط در حال بهتر شدن است و با پیگیری های صورت گرفته از اول مهرماه در زمین خودمان تمرین خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری مقاومت البرز نیز در این نشست گفت: شرایط فوتسال به گونه ای نیست که با یک برد و باخت بتوان آن را پردازش و توان تیم را مشخص کرد، باید به ما فرصت بدهند و سپس در یک جمع بندی کلی ارزیابی را از تیم مشخص کنند.
مسعود کیانفر افزود: با وجود تمامی موانع و مشکلاتی که در سر راه وجود دارد خوش بین هستیم که در پایان فصل امسال بتوانیم رتبه تک رقمی داشته باشیم.
وی اضافه کرد: یکی از انتقادات ما این است که از بیرون هجمه هایی صورت گرفته که امسال تیم شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد این در حالی است که ما 5 بازیکن لیگ برتر را از دست داده ایم و تنها توانسته ایم 3 بازیکن آزاد را جذب کنیم .
کیانفر گفت: از نظر بودجه ای نیز از روز اول که بازی ها را شروع کرده ایم حتی در بازی شیراز نتوانسته ایم تیم را به صورت کامل به این شهر ببریم و برای بازی با تیم مشهد نیز با اتوبوس بازیکنان را به این شهر برده و بازگردانده ایم.
وی ادامه داد: هیچ تیم لیگ برتری با این شرایط بازی نمی کند و طرح این موضوع که امسال از نظر جذب بازیکنان و مالی وضعیت بهتری را داشته ایم قبول نداریم، اما با وجود این شرایط عملکرد بدی در مجموع نداشته ایم.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.