به گزارش ایرنا، علی صانعی چهارشنبه شب در حاشیه بازی تیم های فوتسال ملی امید ایران و عراق در قم در گفت و گو با خبرنگاران، خاطرنشان کرد: اگر این ظرفیت های فوتسال به تیم قم بازگردد به صورت قطعی، نماینده قم در لیگ برتر ایران از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.
وی ادامه داد: به خاطر جایگاه قم در فوتسال، اردوی تیم های ملی امید ایران و عراق در این استان برگزار شده و 2 تیم بازی خوبی را در این مسابقه ارائه دادند.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت بازیکنان قمی در تیم های ملی نیز گفت: در حال حاضر سه بازیکن قمی عضو تیم ملی امید هستند که 2 تن از آن ها به خاطر مصدومیت امروز نتوانستند بازی کنند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران گفت: با توجه به شناختی که از قم داریم در برخی مناطق قم از جمله منطقه نیروگاه استعدادهای فوتسالی بسیار خوبی حضور دارند که امید است بتوانیم از این افراد به صورت شایسته استفاده کنیم.
صانعی همچنین گفت: در بازی امروز سعی کردیم بازیکنان خود را آزمایش کنیم و برخی از آن ها برای اولین باز در تیم ملی بازی کردند، ولی آن ها رضایت دارم.
بازی دوستانه تیم های ملی فوتسال امید زیر 20 سال ایران و عراق عصر چهارشنبه در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.