به گزارش خبر آنلاین، سلیم نژاد با بیان این مطلب ادامه داد : کمسیون فرهنگی ورزشی هنری با 9 نفر اعضای شوراء کار خود را شروع کرده و تصمیمات در این حوزه با اتفاق نظر همه اعضاء گرفته خواهد شد .
وی هدف بزرگ خود را در این کمیسیون ایجاد حس تعلق خاطر در بین قومیتها به شهر زندگی خودشان اعلام کرد و افزود : من به عنوان یک فرد آذری که در کرج زندگی میکنم باید نسبت به ابادانی و توسعه هویت فرهنگی در این شهر عرق خاصی داشته باشم تا بتواتم در این مسیر به یک نتیجه خوب و دستاوردی ماندگار برسم.
این مسئول شهری ادامه داد : در موفقیت لیست اصلاحات همه حزبها و گروههای مدنی مشارکت داشته اند و با برنامه ریزی هایی که در خصوص حوزه فرهنگ شهروندی خواهیم داشت در تلاشیم که به یک تجمیع واحد برسیم چرا که هر کسی با هر حزب و اعتقادی باید نسبت به آبادانی و اعتلا و غنای هویت فرهنگی شهرش حس مسئولیت داشته باشد.
اکبر سلیم نژاد نقش رسانه ها را در مسیر اخلاق و رسالت واقعی بسیار قدرتمند دانست و گفت : رسانه ها می توانند ما را در انجام این مهم یاری نموده و ما را از از انحرافات پیرامون در رسیدن به اهداف مختلف فرهنگی آگاه کنند.
وی در ادامه افزود : جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری نیز از ضرورت های پیش رو است و از جایی که بنده عضو کمسیون سرمایه گذاری نیز میباشم تلاش میکنیم تا مسیر سفر را از کرج دور کرده و کرج را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم و قطعا اگر امکانات فراهم شده و مسافران یک شب را در کرج سپری کنند، سرمایه گذ اری خوبی در بخش فرهنگی و اجتماعی صورت می گیرد.

 

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 740502
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.