معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهار داشت: دراین دوره از مسابقات 217 دانش آموز دختر از استان های مختلف کشور شرکت کردند که 155 نفر آنان مدال گرفتند.
فرشید علیزاده در حاشیه آیین اختتامیه مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان دختر که شامگاه دوشنبه در اردوگاه فرهنگی -تربیتی امام علی (ع) برگزار شد درگفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول در رشته های حرکات زمینی، موازنه، پارالل و پرش خرک به مدت سه روز به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: در مسابقات ژیمناستیک مقطع ابتدایی دختران سراسر کشور تیم های تهران، آذربایجان شرقی و البرز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: کاپ مسابقات ژیمناستیک مقطع ابتدایی دختران سراسر کشور به استان مازندران اختصاص یافت.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان دوره دوم ابتدایی کشور 90 دانش آموز دختر در رشته های مختلف رتبه های اول تا ششم را به دست آوردند.
علیزاده گفت: 65 دانش آموز دختر دوره اول متوسطه از استان های مختلف کشور نیز در این دوره از مسابقات موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.
وی یاد آور شد: در این دوره از مسابقات تیم های دانش آموزی از شهر تهران، البرز و شهرستان های تهران به ترتیب مقام اول تا سوم تیمی را از آن خود کردند.
وی تصریح کرد: کاپ اخلاق مسابقات ژیمناستیک کشوری دختران در دوره متوسطه اول نیز به استان خراسان رضوی اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور،تیم دختران دوره دوم ابتدایی استان البرز مدال های مقام دوم و سوم و دوره متوسطه اول این استان کاپ اخلاق خود را به شهید مدافع حرم ' محسن حججی ' تقدیم کردند.
وی تاکید کرد: مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان پسر و دختر سراسر کشور در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول از یکم تا 13شهریور 96 به میزبانی استان البرز با شعار رضایت، سلامت و امنیت از منزل به منزل در سالن 17 شهریور آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج برگزار شد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.