گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این نشست گفت: برای میزبانی از این مسابقه مهم لازم است تمام دستگاه ها ی اجرایی استان البرز همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.
امیرغفرانی افزود: برای نخستین بار است که این میزبانی درالبرز صورت می گیرد بنابراین لازم است تدابیر جدی دراین زمینه اتخاذ شود.
وی ادامه داد: برگزاری مناسب این دوره از مسابقات زمینه برای اجرای سایر مسابقات و میزبانی بیشتر خواهد بود.
غفرانی گفت: بنابراین با اجرای تمهیدات لازم باید استانداردها را برای یک میزبانی مناسب فراهم کرد که در ابعاد مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقه ها با حضور تیم های ملی ایران، افغانستان، قرقیزستان ، لبنان و بوتان 23 شهریور تا سوم مهرماه جاری برگزار می شود.
وی گفت: به همین منظور دستور العمل اجرایی تهیه شده که انتظار می رود دستگاه های اجرایی با همکاری بیشتر زمینه برگزاری مسابقه های مذکور را فراهم کنند .
نما ینده فدراسیون فوتبال نیز دراین نشست بر رعایت استانداردهای لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات در البرز تاکید کرد.
علی دهقانی افزود: تمهیدات لازم برای تمرین های ورزشی ، برگزاری مسابقه و میزبانی باید به بهترین شکل ممکن پیش بینی شود.
وی ادامه داد: برگزاری این نوع مسابقه ها به نحو احسن علاوه بر درآمد زایی برای البرز زمینه را برای برگزاری سایر مسابقه ها فراهم می کند .
دهقانی گفت: تمام ظرفیت ها را برای میزبانی باید پیش بینی کرد و درنظر گرفتن تمهیدات امنیتی نیز از موضوعات مهم دراین زمینه به شمارمی رود .
تبلیغات مناسب محیطی برای وقوع این رویداد مهم ورزشی، ایجاد بسترها برای برگزاری تورهای گردشگری با هدف میزبانی بهتر، تمهیدات ترافیکی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
8029/1535خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.