گزارش ایرنا، سید حمید طهائی روز یکشنبه نشست هماهنگی ستاد اجرایی مسابقات مقدماتی فوتبال زیر 16 سال آسیا، افزود: امروز هرچه بیشتر باید بسترها را برای شور و نشاط در جامعه بویژه قشر جوان فراهم کرد.
وی ادامه داد: برگزاری این دوره از مسابقه ها وظیفه ملی بزرگی برعهده استان البرز است که برای ساماندهی امور همه باید فعالیت داشته باشند.
طهائی گفت: همه باید در حوزه کاری خود هماهنگی هایی انجام بدهند بحث های زیباسازی ، فضا سازی برای نشاط بیشتر تا تبلیغی برای ورزش باشد دراین زمینه ضروری است .
استاندار البرز خاطرنشان کرد: رسانه ها از این فرصت برای جلب و جذب جوانان به ورزش استفاده کنند و برگزاری این دوره از مسابقه ها در البرز عاملی برای تحقق این هدف مهم است .
وی ادامه داد: ورزش توصیه ای است که در اسلام شده و همه بزرگان به آن سفارش داشته اند برای شور و نشاط بیشتر کارهای روز مره نباید مانع از توجه به این امر مهم شود .
استاندار البرز گفت: در ارتباط با مسائل امنیتی و میزبانی هرچه مطلوب تر باید تمهیدات لازم پیش بینی شود .
وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای خوبی در سفررئیس جمهوری به استان البرز داشتیم که با تحقق آنها هرچه بیشتر در مسیر توسعه قرارمی گیریم .
وی افزود: البرز دارای پتانسیل های قابل توجهی است اگرچه مشکلاتی مانند تراکم جمعیتی بالا و مهاجر پذیری را داریم ولی از این فرصت ها هرچه بیشتر برای توسعه و آبادانی باید بهره گرفت.
استاندار البرز تاکید کرد: با ایجاد بسترهای مناسب و مطلوب هرچه بیشتر باید زمینه را برای برگزاری مسابقه ها و رقابت ها در سایر رشته ها فراهم کرد.
این دوره از مسابقه ها با حضور تیم های ملی ایران، افغانستان، قرقیزستان، لبنان و بوتان از 23 شهریور ماه تا سوم مهرماه جاری در استان البرز برگزار می شود.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.