به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسنعلی فیروزخواه" گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در مناطقی از دهقان ویلا ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 46 قرار گرفت.
وی گفت: ماموران هنگام گشت زنی در مناطقی که جرم به وقوع پیوسته بود ، به مرد جوانی که در حال باز کردن در یک دستگاه خودروی پراید بود مشکوک شده و پس از تحت نظر قرار دادن متهم محرز شد که وی در حال سرقت تجهیزات لوازم داخل خودرو است .
این مقام مسئول ادامه داد : ماموران در یک اقدام غافلگیرانه متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .
سرهنگ فیروزخواه با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه ماموران به جرم خود مبنی بر 27 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطقی از دهقان ویلا ، بلوار حدادی و سه راه رجایی شهر اعتراف کرد اظهار داشت : سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در خاتمه عدم رعایت نکات ایمنی را زمینه ساز بسیاری از جرایم از جمله سرقت داخل خودرو دانست و گفت:شهروندان می توانند در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک ، بلافاصله موضوع را طی تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 به ماموران اطلاع دهند .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 721592
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.