به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کامرانی صالح" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در "مهرشهر"، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با بررسی دوربین محل های وقوع سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار شدند که پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، به مخفیگاه وی اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از محل حدود 100 قلم اموال سرقتی کشف و متهم به همراه اقلام مکشوفه به مقر انتظامی منتقل شد.
این مقام انتظامی ابراز کرد: متهم در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر 40 فقره سرقت محتویات داخل خودرو با همدستی سه نفر دیگر و فروش آن ها با قیمتی کمتر در یکی از سایت های معروف فروش کالا اعتراف کرد.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: با استفاده از اطلاعات به دست آمده در یک عملیات غافلگیرانه 3 نفر دیگر نیز دستگیر که در بازرسی از منزل آن ها تعداد 70 قلم اموال سرقتی کشف که اقلام و سارقان برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شدند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718869
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.