به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد دادگو با بیان اینکه متاسفانه تعطیلی پنج شنبه ها به مطالبه ای فراموش شده تبدیل شده است، گفت: این در حالی است که تعطیلات پایان هفته ها در غرب چندین دهه قدمت دارد و مردم از مواهب در کنار خانواده بودن بهره لازم را می برند و رشد اقتصادی نیز بسیار بالا است.
وی با بیان اینکه اضافه شدن یک روز به تعطیلات پایان هفته برابر با کاهش چشمگیر هزینه های جاری و کالاهای مصرفی است و به تقویت بخش خصوصی و اقتصاد سبز نیز کمک شایانی می کند، اذعان داشت: این موارد از مصادیق «اقتصاد مقاومتی» به شمار می رود و آنطور که آمار و ارقام نشان می دهد بهره وری ادارات و شهرداریها در روز پنج شنبه به پایین ترین سطح ممکن می رسد.
این مسئول شهری در بخش دیگری از سخنانش افزود: کرج و تهران به واسطه نزدیکی و تاثیرگذاری ویژه تحولات پایتخت بر مرکز البرز، بایستی در طرح تعطیلی نهادها در روزهای پنجشنبه نیز یکسان دیده می شدند اما برغم سرریز شدن بسیاری از مشکلات و بحران های تهران به شهرمان اما ظاهراً قرار نیست که سکه همسایگی روی مثبتی هم داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان اظهار کرد: تعطیلی ادارات و شهرداری های البرز در روزهای پنجشنبه از مصادیق «اقتصاد مقاومتی» است و از دولت انتظار می رود که در این زمینه تصمیم گیری لازم را به عمل آورد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717772
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.