به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اکبر طوبی در بازدید از پروژه های عمرانی و خدماتی دهیاری آراللوی بزرگ و بررسی مسایل این روستا از تداوم اجرای طرح هادی تا اجرای کامل آن خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی در روستاها با هدف بهبود کیفیت محیط زندگی روستاییان انجام می پذیرد و هدف عمده محوریت توسعه کالبدی است. افزود : روستای آراللوی بزرگ از روستاهای پرجمعیت و دارای اقتصادی پویا و از روستاهای مورد توجه دفتر امور روستایی می باشد که مسائل و مشکلات آن پیگیری می شود.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در ادامه با بررسی روند پلاک کوبی و تخصیص کد پستی برای اماکن این روستا گفت : خوانایی یکی از شاخصه های کیفی زندگی روستایی است که تاثیر چشم گیری در راحت و روان بودن تردد معابرعابرین و ساکنین روستا داشته و در ارتقا کیفیت محیط روستایی بسیار موثر می باشد .

وی افزود: با وجود اینکه پلاک کوبی از کوچک ترین عناصر مبلمان روستایی محسوب می شود ولی تاثیرات بسیاری در ساماندهی کالبدی روستایی و ارتباطات روستاییان دارد. لذا در راستای اهداف این دفتر برای پلاک کوبی در سطح استان دهیاری روستای آراللوی بزرگ نیز در حال اجرای این طرح می باشد .

درپایان بازدید و بررسی مشکلات روستای آراللوی بزرگ مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل و مدیر کل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری اردبیل یک دستگاه ماشین حمل زباله مکانیزه نیمه سنگین تحویل دهیاری آراللوی بزرگ گردید.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اردبیل در مراسم تحویل این خودرو خدماتی گفت: از محل اعتبارات بند (و)تبصره 6 قانون بودجه سال 1395 تعداد 6 دستگاه خودرو حمل زباله نیمه سنگین مکانیزه و 5 دستگاه خودرو آتش نشانی با مجموع اعتبار 19.250.000.000 ریال بصورت متمرکز توسط سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور خریداری و به دهیاری های استان تحویل می گردد.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717363
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.