فرماندار سرعین گفت: از اول سال جاری تاکنون بییش از دوهزار مسافر خارجی از طریق تورهای گردشگری وارد شهرستان سرعین شده است.   به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، عاطف ناصری در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در سرعین به ورود بیش از یک میلیون دستگاه خودرو به این شهرستان اشاره کرد وگفت: سرعین در سال جاری پذیرای بیش از چهار میلیون گردشگر داخلی و خارجی بوده بطوریکه این شهرستان کانون گردشگری و هویت استان اردبیل به حساب می آید و سابقه 60 ساله در بحث گردشگری و میهمان پذیری دارد. 
به گفته فرماندار سرعین در حال‌ حاضر 11 آبگرم سنتی و مدرن آماده خدمات‌دهی به گردشگران در سرعین است و از لحاظ کمی و کیفی نظارت بر آنها روزانه رصد می شود و این شهر توریستی با ارائه خدمات بهتر به مردم توانسته رضایت گردشگران را کسب کند. 
ناصری با اشاره به اقدامات انجام یافته در بحث حوزه شهری و عمرانی در این شهرستان گفت: اجرای پیاده شهر ، راه‌اندازی سیستم دفع فاضلاب مدرن گردشگری برای این شهرستان، ایجاد پارک 8 هکتاری در داخل شهر و... از اقدامات در دست اجرای سرعین به شمار می آید که در آینده نزدیک برای بهبود حال گردشگران و مردم سرعین به بهره برداری خواهد رسید. 
فرماندار سرعین اضافه کرد: خبرنگاری یعنی رسالت و آگاهی رسانی به مردم در چار چوب قانون و عدالت انصاف بطوریکه راه پرخطر و توسعه آفرینی خبرنگاری راه دشواری است اما در عین حال خبرنگار چرخ دنده دمکراسی است. 
در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال استان اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.