به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ فرهاد عبدالعلی‌پور در مراسم تجلیل از خبرنگاران در نمین اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی 23 طرح اقتصادی در شهرستان نمین شروع شده که برای راه‌اندازی این پروژه‌های اقتصادی اهتمام ویژه‌ای انجام شده و قرار است تا پایان امسال 15 مورد از این پروژه‌ها با اشتغال‌زایی یک هزار نفر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به این که یکی از اولویت‌های مسئولان شهرستان نمین تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است، افزود: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان نمین مبنای کار قرار گرفته تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های منطقه گام بزرگی در ایجاد اشتغال برداریم که در این زمینه 37 طرح اقتصادی در حال اجرا است.

فرماندار نمین با اشاره به این که قرار است سرمایه‌گذار مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر از شهرستان نمین برای راه‌اندازی پل معلق بازدید کند، بیان کرد: در صورت مناسب بودن و رضایت سرمایه‌گذار مطالعات راه‌اندازی پل معلق در شهرستان نمین انجام می‌شود که این امر می‌تواند در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد.

عبدالعلی‌پور اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مسئولان شهرستان نمین ارائه تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد اشتغال است که در این زمینه هفت میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به 700 نفر ارائه شده است که در اشتغال‌زایی منطقه موثر بوده است.

وی از آغاز طرح مطالعاتی جنگل فندوقلو در مساحت 230 هکتار خبر داد و بیان کرد: این جنگل از امکانات و خدمات گردشگری برخوردار می‌شود که می‌تواند در جذب گردشگران موثر باشد و نیز طرح مطالعات "سوها "با مساحت یک هزار هکتار نیز شروع می‌شود.

فرماندار نمین با اشاره به راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت:‌ این پروژه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های این شهرستان است که برای اشتغال و پویایی اقتصاد منطقه بسیار حائز اهمیت است.

در پایان این مراسم به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران برتر استان اردبیل با اهدای لوح و سپاس تجلیل و قدردانی شد و یاد و خاطره شهید والامقام شهید صارمی زنده نگه داشته شد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716977
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.