به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد دادگو با بیان مطلب فوق اظهار داشت: امیدوارم شورای آینده کلانشهر کرج نیز قائل به استفاده از ظرفیت های موجود باشد و اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر کرج را مشاورین امین خود قلمداد کند؛ چرا که ما نیز چنین نگرشی را برای پیشبرد اهداف مان به کار بستیم.
وی افزود: شورا یعنی مشورت و کار گروهی و جمعی و قائل بودن به خرد جمعی و بی شک در چنین فضایی می توان به گردش نخبگانی و پیشبرد اهداف امیدوار بود و در نهایت نزد خداوند متعال و مردم روسفید بود. مسئولیت امانت الهی است و محل آزمون و خطا نیست.
این مسئول شهری ادامه داد: شورا در سطح کلان برای اداره شهر تصمیم گیری می کند و اگر این نهاد امروز آنطور که باید و شاید در کانون توجهات نیست این مهم به عدم تحقق مدیریت یکپارچه شهری باز می گردد و امید است که قانونگذار برای آن چاره اندیشی لازم را داشته باشد.
دادگو در بخش پایانی سخنانش اظهار کرد: ان شاء الله طرح های عمرانی که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج زخمی شده و نیمه تمام باقی مانده اند در دوره پنجم مدیریت شهری تکمیل شوند و بتوانیم پاسخگوی نیازها و مطالبات ساکنین این کلانشهر باشیم. نگرش سیاسی به پروژه ها آفت بزرگی نیست و نباید به این سمت و سو نزدیک شویم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715133
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.