به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه با اشاره به اینکه نتیجه و محصول بسیاری از اقدامات انجام گرفته در حوزه عمران شهری در آینده نه چندان دور مورد توجه مردم قرار می گیرد، اذعان داشت: شاید امروز محصول این هزینه ها و اقدامات کمتر به چشم بیاید اما با به نتیجه رسیدن آنها و دریافت بازخوردهای بسیار مطلوب آن در آینده، شهروندان خدمات شورای چهارم را به وضوح مشاهده خواهند کرد.

فیروزگاه، از برجسته ترین و بارزترین طرح های عمرانی کرج که طی این دوره شورا به تصویب رسیده را احداث بزرگراه شمالی عنوان کرد که با تکمیل آن بخش اعظمی از ترافیک اتوبان تهران کرج، بار خود را به این سمت برده و سبب آرامش و امنیت بیشتر تردد در مسیر فوق خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه انتظار می رود ظرف سه سال این پروژه عظیم به نتیجه رسیده و تکمیل شود، اضافه کرد: این اقدام سال گذشته آغاز شد اما دستاورد و رهاورد آن چند سال بعد نصیب شهروندان می شود.

رئیس سابق کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، با تاکید بر ضرورت هدایت نگاه شهروندان به سمت پروژه های کلان و اهداف بزرگ شهر، خاطرنشان کرد: نگرش کلان به پیشرفت منطقه اگر در نگاه شهروندان نهادینه شود هر ضعف کوچک و آسیبی نمی تواند مایه دلسردی و ناامیدی آنان از پیشرفت شهر شود؛ بلکه همراهی و همسویی بیشتری را از سوی آنان شاهد خواهیم بود.

فیروزگاه تاکید کرد: این امر البته نافی ضرورت و اهمیت رفع مشکلات و دغدغه های جاری و روزمره شهر نیست و همه مسئولان باید بکوشند ضمن اجرای طرح های کلان، به همه درخواست ها و نیازهای مردمی توجه کنند.

به گفته وی، بازدید میدانی و حضور در سطح شهر مهمترین روش دستیابی به نیازهای شهر و خواسته های مردمی است که این مهم باید در رفتار مسئولان و مدیران شهری نهادینه شده و شهروندان بتوانند بدون واسطه دغدغه های خود را با آنان در میان بگذارند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621518
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.