به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،«سیدحمیدطهائی» عصر چهارشنبه در«چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان» که در سالن شهدای دولت برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت،با اشاره به آیاتی از سوره ضحی بیان کرد:همه مراجعان به ما در ادارات سائل هستند و نباید ما آنها را از خود برانیم و دور کنیم.
طهائی گفت: مسولیت ها و پست ها نعمت خداست،حتی کوچکترین کاری که نقشی در گره گشایی مشکلات مردم باشد موهبت است و باید قدردان آن باشیم.
استاندار البرز گفت: بنا داریم تا کارهای پیش پا افتاده،معمول و مستمر در کارگروه های مربوطه بررسی و تصمیم گیری شود و وقت استان صرف مسائل و تصمیمات بزرگ شود.
وی افزود: به این منظور نیز چارچوب های کلی برای تصمیم گیری مشخص و نظرات قانونی سازمان بازرسی نیز مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی طرح عمران و توسعه ناحیه طالقان را تشریح کرد و مشاور این طرح نیز به تبیین روند اجرای این پروژه مطالعاتی پرداخت؛این طرح به شناسایی ویژگی ها و توانمندی ها مناطق می پردازد.سناریوهای آینده نگری اقتصادی و جمعیتی،بررسی برنامه های کلان منطقه ای،پهنای حریم سدها و.. از جمله موارد طرح شده در این رابطه بود. کاربردهای این طرح بدور از نگاه سلیقه ای،مبنای تصمیمات و برنامه ریزی است و هر شهرستان یک طرح ناحیه ای دارد که به توسعه آتی مناطق صنعتی و کشاورزی منتهی خواهد شد.
علاوه بر تشریح طرح جامع طالقان،بررسی چارچوب های ضوابط کارگروه امور زیربنایی و تفویض اختیار شورای برنامه ریزی استان در رابطه با تصمیمات طرح های غیر مهم به کارگروه امور زیربنایی و انطباق طرح ها با قوانین و مقررات از دیگر موارد طرح شده در شورای برنامه ریزی بود. در ادامه گزارش وضعیت جذب اعتبارات ملی نیز تبیین و تشریح شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715104
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.